ShoutMix chat widget

Rabu, 2 Mac 2011

Siapa diriku??? episod 2

Lepas layan muzik2 rap ni jiwa aku dh mula beralih arah pada muzik grunge lak, time ni aku form 1…
Walaupun semua peminat muzik grunge pastikan akan jadikan Nirvana sebagai sumber bingit, aku lebih senang menghadam lagu lagu dari band Pearl Jam dan sebuah band tempatan yang sememangnya otai di arena grunge Tanah Melayu ni iaitu Butterfinggers sebagai bahan lalakanku setiap hari… waktu ni gak la waktu paling kelakar dalam idup aku sebab aku kena tangkap ngan cikgu disiplin sebab ak tampal badges nirvana kat beg sekolah aku.. cikgu aku ckp grunge ni ajaran sesat, auh pening kepala aku nk explain blk kt cikgu aku……
k r sambung g esok...
adios

2 ulasan:

  1. butterfingers best kot hehe
    layan hbs :)

    BalasPadam
  2. haha...ini band yang menaikan minat aku utk main gitar....

    BalasPadam