ShoutMix chat widget

Selasa, 1 Mac 2011

Siapa diriku???

Aku nak cita pasal siapa aku dan minat aku,
Layan ja la………

Zaman kanak2
Aku dilairkan pada tanggal 21 april tahu 1989 di sebuah pecan kecil di negeri Kedah.
Aku ni boleh kata anak manja gak la waktu kecik2 dulu sebab tiap hari mesti aku akan menangis.
Tapi xdak pa2 yang menarik pun waktu zaman kecik aku, hidup pun mengharap kat mak aku lagi (biasa la anak manja).

Zaman kanak2 bru nak besar
Waktu ni la zaman kegemilangan aku,hahaha…..
Waktu ni aku bru darjah 5 sebenarnya, aku sekolah kat sekolah kebangsaan baling.
Inilah zamanya aku berkenalan dengan minat aku yang sebenarnya iaitu MUZIK….
Aku bermula minat pada muzik hip-hop,antara artis yang aku layan waktu ni adalah Eminem, poetic ammo dan ofcos r too phat (anak la ayam……).. rapcore cam limb bizkit, linkinpark ngn korn pun aku layan gak..

Sampai sini dlu la ari ni,t aku share g…
Adios...

2 ulasan: